awesomebitch

2013-01-06
21:58:51

sunday sunday sunday
 
Hellu. Då är de återigen en såndär söndag, när man inte orkar göra någonting och egentligen bara víll lägga sig och sova bort hela dagen. Sen på kvällen blir man pigg och vet inte vad man ska hitta på.. Dessutom så måste man ju vara inne klockan 22 här på björkvägen, så efter det kan man ju knappt ens röka, rätt jävla segt. Har sovit nästan hela helgen, så känner att det börjar krypa i kroppen på mig nu, dags att hitta på någonting! Får se hur det blir. Har ju i alla fall min kära pojkvän hos mig inatt, och madde som bor här som håller mig sällskap så det är rätt lugnt ändå.
Har ingenting att skriva om egentligen, kände bara för att slänga upp ett inlägg nu när jag ändå satt vid datorn1 Så ni får ha det så bra så länge, så hörs vi väl så småningom igen. ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: