awesomebitch

2013-03-07
14:46:55

blablabla
Att de ska va så jävla komplicerat att skriva ett jävla cv...
Va på arbetsförmedlingen idag för första inskrivningsmötet, fick två jobbförslag på nyttogubbar och teknikmagasinet som dom tyckte att jag skulle söka till, men då måste jag sätta mig och skriva ett cv också. Lätt att skriva cv när man varken knappt har jobbat eller har någon utbildning, ska jag lämna in en tom lapp med mina personuppgifter bara då eller? haha suck.. Ska även på basinformations möte nästa torsdag, så får väl hoppas att dom ger mig mer fakta då. Insåg de precis att fyfan va jobbigt att bli vuxen.. Jag måste lära mig att prata i telefon med, för måste ringa dit den 15e varje månad och berätta vad jag har sökt och ifall jag har arbetat med någonting, gash. Ne nu ska jag fan hitta på någonting annat och fixa det där jävla cvt senare eller något.. Hejdå!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: