awesomebitch

2013-02-01
01:28:18

efterlängtad helg!
Det här är ingen vanlig helg för den här helgen fyller jag 18 år!! Imorgon(idag) ska jag bli firad hemma på björkvägen, på lördag firar jag och älskling och på söndag åker vi till hans mormor(som har fyllt år) och äter förmodligen tårta osv, så jag fyller år hela helgen haha! ;)

Annars idag har jag varit i skolan, varit inne på banken och skaffat Internet bank och inne på trafikskolan för att kolla om dom hade något paketpris eller så, men fanns ingen där som man kunde få hjälp utav.. Efter det gick jag i alla fall hem och storstäda mitt rum, såhär fint har de nog aldrig varit, bärde upp onödiga saker på vinden, dammsög, damma, plocka i ordning allting. Passade på att tvätta lite samtidigt. Så tog en dag ledigt från läxor faktiskt, hehe ;)

hihiii min älskling har gjort fina paket till mig, längtar efter att öppna dom!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: