awesomebitch

2013-04-09
22:14:53

Ge mig sommar sol och värme!
Nu är jag tillbaka i skövde och har fått ordning på mina känslor igen haha. Åkte hit inatt, linus mami va gullig och hämtade mig efter halv ett då hon hämtade honom på jobbet. Idag har jag spenderat dagen med josse, vi har solat,kollat kläder och bara chillat med livet typ. Provade på en sån där lotion man kan köpa i automaten på solariet, känns faktiskt som att jag blev lite mer brun och om inte annat så luktar jag underbart gott! Och nu sitter jag här framför min kära dator, älskling slutar ju inte jobba förrän om 3,5timma, så vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt.
 
Åh, längtar så till sommaren, sol bad och värme!..
 
23 maj 2010 - lyrestad
5 juni 2010 - utanför lidl i mariestad haha
 
ddgl
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: