awesomebitch

2013-03-05
16:44:39

Dags att hitta en ny väg!
Vad ska man säga? Saker och ting rullar på, går upp och ner. Precis som det alltid gör. Är det så hela livet ser ut? Det bara rullar iväg med uppgångar och nedgångar?.. Idag skrev jag ut mig från skolan, ännu en gång. Förmodligen för sista gången också, om jag inte får för mig att läsa klart någon gång senare i livet. Anledningen till mitt beslut va att jag håller på att få panikångest igen, ´grejen är att jag får den enbart pga skolan, annars utanför skolan mår jag bra. Därför vill jag heller inte äta några mediciner mot det, för jag vet själv att jag blir en annan människa på såna mediciner, jag blir mer egoistisk och känslokall, då väljer jag hellre att sluta skolan och lösa det problemet på det sättet. Så nu ska jag skriva in mig på arbetsförmedlingen, bli ännu en arbetslös och arbetssökande ungdom utan utbildning. Jaja thats life, skolan va inte menat för mig, jag hittar en annan väg. Känner mig bara lite hopplös som försökt med det gång på gång på gång och att det aldrig har funkat, allt det slit har varit i onödan. Hade varit lite enklare om jag kommit på det redan för länge sen!

Just nu sitter jag hemma på björkvägen och funderar på vad jag ska hitta på, väntar på att dom blir färdiga med maten! Har precis kommit på med att dom har en internetsladd nere i vardagsrummet som jag kan koppla in i min dator om jag tar med den ner, känns skönt att kunna kolla internet på datorn för en gångs skull, och dessutom vid min egna!
 
Aaaand såhääär ser jag ut just nu, uttråkad som vanligt men med en fin rosa tröja jag köpte i helgen!
Dessutom solat lite solarium med det senaste, börjar synas :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: