awesomebitch

2013-02-28
14:46:22

Spökhus
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig helt tom i huvudet samtidigt som tusen tankar snurrar omkring, en rätt knäpp känsla. Fick glada nyheter idag, socialen är färdiga med sin utredning på mig och nu får jag flytta till en egen lägenhet så fort jag själv känner mig redo. Vilket jag tycker att jag är, vill ju helst flytta så fort som möjligt. Har ingenting emot det här hemmet eller personerna som bor här, visst att vissa människor går en på nerverna vissa dagar, men så är det ju vart man än är. Dom har välkomnat mig bra och jag har verkligen börjat se det som mitt hem.
 
Däremot är det spöken/andar/energier som börjat störa mig här det senaste. (Eller så kanske det är jag som börjar bli sjuk i huvudet?) Det hela började i alla fall med konstiga ljud ifrån köket, först bara på nätterna men sen även på dagtid. Blivit betydligt värre hela tiden. Nu känner jag mig iakttagen hela tiden uppe i min lägenhet, kan höra fotsteg och tror att tjejen som bor med mig kommer, men när jag kollar är det ingen där. Vaknar exakt klockan 04.20 varje natt (vad betyder det liksom??). Och sen en kväll/natt när jag låg på mitt rum och kollade på film så såg/hörde jag någonting flytta sig över mitt golv. Så nu har jag och hon jag bor med flyttat ut till vardagsrummet på nätterna haha. Men är fortfarande obehagligt att vakna varje natt, kolla på klockan och se att den är 04.20 VARJE gång. Dessutom har jag börjat känna mig nere/få tillbaka min ångest. Igår fick jag min första ångestattack på hur lång tid som helst, helt från ingenstans.. Men Aja det är sånt man får leva med, kommer ju förhoppningsvis kunna skaffa lägenhet snart så jag kommer ifrån det här huset!

Kommentar:
#1: Sanna

Vad otäckt! Ungefär som här då..
Vaknar också precis samma tid varje natt, men här är det 02.06 som gäller, säkert inget farligt så, men är ju störande..
Håller tummarna att du hittar en egen lgh :)

Kram/Syrran

2013-03-02 @ 19:19:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: