awesomebitch

2013-04-08
17:24:31

måndags ångest
Är nu hemma i mariestad igen efter att ha spenderat över en vecka i skövde. Börjar nästan kännas som att jag bor där på halvtid haha! Trivs i alla fall mycket bättre i deras sällskap än hemma här.. Igår i alla fall kändes det såklart tråkigt att komma hem igen, men kändes ändå bra. Idag gick jag iväg till arcus (någon kurs grejs på arbetsförmedlingen), va värsta glad och förväntansfull för det, och det kändes bra när jag kom dit.. i ungefär 30min.. Det jag ska göra där är att sitta och svara på svåra frågor om mig själv, t.ex vad man är bra på, bra/dåliga egenskaper osvosv.. och det ska man göra 8 timmar om dagen, 4 dagar i veckan i 8 veckor. När jag gick därifrån va jag besviken och ledsen för att det inte kändes bra alls, och nu har ångesten börjat krypa sig på. Börjar redan tänka på ursäkter för att slippa gå dit imorgon. Känns inte alls bra, känner bara att nej jag kommer verkligen inte fixa det där. Jag hoppade ju av skolan just för att jag inte orkar med det där med sitta och läsa/skriva osv hela dagar, eller i flera timmar. Personalen vill att jag ska gå resten av veckan i alla fall ifall att jag skulle ångra mig, men det känns bara som slöseri med tid. Jag vet ju att det inte kommer att funka. Så vad fan gör jag nu för att slippa gå imorgon!? Just nu känns allt bara helt åt helvete, vill inte dit, vill inte vara kvar i mariestad. Vill bara åka till skövde och krypa ihop i älsklings säng där det finns trygghet. Men nej det går inte heller, för han jobbar kväll hela veckan, vilket innebär att han inte är hemma mellan 15 och 23-00(?).. Allting känns så jävla hopplöst just nu. :/

Förut va jag på bra humör, men nu, nej..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: