awesomebitch

2013-03-19
15:23:55

köriköri bilibili
Nu har jag fått min första körlektion inbokad, imorgon klockan 12.15, då får alla hålla sig inomhus!! Är jättenervös för hur det ska gå, har ju inte suttit bakom ratten på hur länge som helst. Kommer knappt ihåg vad som är vad av pedalerna ens.. Tänkte först ta automat kort men ångrade mig i sista stund så får bli vanligt körkort ändå, det är lika bra! Återstår att se hur det går imorgon med växling osv. Känner mig så nervös nu så att det känns som att jag kommer kissa på mig i bilen imorgon Haha. Aja nog om det! Idag har det inte hänt så mycket, va iväg och solade samtidigt som jag var och bokade lektion, skönt att få lite värme nu i dessa kalla tider! Sen har jag segat framför kära datorn. Om en timme blir det bussen till skövde, ska dock åka tillbaka redan ikväll, va längesen jag åkte dit utan att sova över. Men blir ju i alla fall några timmar med mitt hjärta. Så jaa, vad ska jag skriva mer? Finns inte så mycket mer att säga faktiskt.
 
tröööööött
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: