awesomebitch

2013-01-20
00:52:45

bakishäng
lagom fulla och glada!



Helt galen natt, va meningen att va i Mariestad hela natten men tydligen hamna vi i tidan och sen vidare till Skövde. Mitt i all brådska lämna jag kvar alla mina saker i Mariestad, mobil, väska och allting trodde jag. (mobilen hitta jag i jackfickan imorses, död). Och när vi kom in i Skövde så kom jag ifrån älskling, som tur va så fick jag låna Johannes mobil och smsa! Och sen skulle jag gå från Johannes helt ensam och möta honom, va ren jävla tur att jag gick åt rätt håll och hittade honom på vägen, annars hade jag väl virrat omkring i Skövde hela natten.. Aja så vi drog donken frukost på vägen hem och har legat döda hela dagen. bakfull som ett as.. Köpte chips, dipp och choklad på coop förut så har suttit och moffat det nu ett tag, väntar på att bakfullheten ska släppa!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: