awesomebitch

2013-03-15
13:59:16

HELG!
Äntligen helg! Har suttit och slappat hemma hela dagen, väntar på att klockan först ska bli 15.30 för då har jag tydligen ett möte. Sen väntar jag på att klockan ska bli efter 16 så att jag kan åka till Skövde för att stanna där ett tag igen. Efter mötet ska jag dra mig upp till lägenheten och packa, låsa in mina saker på mitt rum. (datorn,systemkameran osv) för ska tydligen vara rätt många här i helgen, i vanliga fall brukar jag kunna lämna de i lägenheten bara för vet ju att hon jag bor med inte går och pillar på mina saker, men med dom andra så vet man aldrig.. Har suttit och kollat lite på tatueringar lite nu, känner att det är dags att sätta igång snart med tanke på att jag vill ha en hel del. Min plan är att fylla i alla fall en hel arm, sen vill jag ju ha på magen/höften, låren, vaderna, lite överallt helt enkelt..

Tänkte att jag visar några bilder jag sparat!
 
Min plan är att ha en tatuering för mamma och pappa med ett hjärta, änglavingar och en gloria på sniskan över hjärtat, men jag får aldrig till det på papper. Sen kom jag på att jag vill få in blommor och ett ankare också. Men det är inte det lättaste att måla upp på ett snyggt sätt! Sen idag hittade jag denna, och insåg att den skulle passa perfekt som en bit på min helarm av tatueringar. Och sätta små söta vingar och gloria vid hjärtat där! Sen bygga ut neråt/uppåt med blommor istället för att ha dom i den. Fastnade för den!
 
Tyckte att denna va grym, men kommer ju inte ha plats för det haha :/
 
Detta va också fint, något man kanske skulle fundera på!
 
Har tänkt mig någonting liknande, fast i så fall byta ut fågeln mot en snygg döskalle, fast ändå inte just den tatueringen, men så stort vill jag i alla fall ha det!
 
Hade fler bilder men orkar inte lägga upp dom, men det är i alla fall lite ideer där, är nästan säker på den första där jag skulle sätta dit vingar osv! Får se vad det blir för något, spännande spännande ;)
Men nu ska jag fortsätta att chiiilla med liiivet här i soffan! Vi hörs :)
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: