awesomebitch

2013-01-06
08:39:28

2013
 
Nytt år nu då, vi får hoppas på att detta året blir bättre än det förra. Men det tror jag nog att det kommer bli! Börjar komvux på torsdag, så blir ju i alla fall att ta tag i pluggandet nu. Sen får jag ju förmodligen en egen lägenhet så fort soc är färdiga med utredningen på mig, och på det sista mötet sa hon att hon håller det öppet någon månad till för att se hur jag klarar mig med skolan och det, så dom inte skickar ut mig i lägenhet utan någonting att göra. Så förmodligen är det ju inte så lång tid kvar till det! Dessutom ska jag ju spendera tiden med världens bästa pojkvän med, så än så länge har jag bara hittat positiva saker med 2013!

Kommentar:
#1: Sanna

Roligt att höra att du är positiv! Jag hoppas verkligen det funkar med skolan denna gången.. vad ska du läsa förresten?
Håller tummarna att du får en lgh snart :)

Kram/Syrran (den äldre..)

Svar: Ska läsa på komvux, dom började med att sätta in tre kurser på en termin, svenska, engelska och religion. :)
kiitkat.blogg.se

2013-01-07 @ 10:45:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: