awesomebitch

2012-10-30
19:57:49

Allt bara rullar på.
 
För 18 dagar sedan förändrades mitt liv totalt, men det känns som att det alltid har varit såhär, typ som att det är meningen att det ska vara såhär. Typ som killen jag va tillsammans med i nästan ett år, han sa upp kontakten med mig. Nu finns han inte längre i min värld, inte ens i huvudet på mig. Trodde aldrig att det skulle bli så, för han va ju min enda trygghet, men nu känns det bra. Vad hände? jo jag blev kär, men det var redan innan allting hände inser jag nu. Jag är så galet kär, så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen vissa stunder. Men det känns bra, jag känner mig oerhört lycklig nu, trots att jag vet att resten av mitt liv kommer falla sönder. Han får mig att le när jag mår som sämst. Vet inte ens hur jag förtjänar en så verkligen underbar människa efter vissa saker jag har gjort i mitt liv, men den här människan är verkligen värd att kämpa för! Och det kommer jag göra, skulle vänta i evigheter också ifall någonting hände mellan oss nu. I'm crazy in love! Längtar något enormt tills fredag, för då kommer han hit. Känna hans hand i min, känna den där enorma lyckan sprida sig i hela kroppen. ♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: