awesomebitch

2012-11-21
13:51:43

full rulle med flytt!
Nu har jag flyttat till ungdomshemmet björkvägen, som ligger på björkvägen, haha! Hittills har det gått riktigt bra, har för tillfället en lägenhet helt för mig själv, med toalett, vardagsrum och kök! Är en tjej som har sitt rum här med, men hon är tydligen här lite då och då bara. De jag träffat i personalen än så länge har varit snälla osv allihopa! Så det blir nog jättebra här skulle jag tro.
Men längtar något oerhört till helgen, då blir det bio med dom bästa, sen ska förhoppningsvis älskling sova här hos mig. Har inte hunnit fråga än men det ska inte vara några problem. Så allt rullar på som det ska nu! Nu ska jag springa ner och sno en kopp kaffe och ta en cigg. så vi får höras!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: