awesomebitch

2012-05-18
16:34:57

forever alone

Fick ju money idag, så va nere på stan med Ida en sväng. Så gick vi runt och tittade på kläder, inne på vero moda hittade jag en underbar vit topp utan axelband, med typ spetstyg på ryggen. Ååååh jag blev helt förälskad! Kollade på prislappen, 149kr. Helt okej pris tänkte jag, den kör vi på! Meeen.. Kom på att jag måste spara alla mina pengar jag har, måste spara till att kunna köpa ett fritids-kort att ha över sommaren, så att jag kan ta mig någonstans. Och har redan skulder att betala tillbaka. FAN! Där rök den toppen. :(

Aja finns värre problem här i livet att fundera på, så får väl helt enkelt släppa de.
Nu och ikväll händer inte mycket alls, ska vara hemma och ta de lugnt bara, finns inte så mycket annat och göra när alla andra är ute och super eller är med sina pojkvänner/flickvänner. Forever alone ikväll!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: