awesomebitch

2012-05-15
15:13:58

hemsk dag

Tvingade mig själv till skolan idag, även fast de va vårjogg och över halva skolan va på ett och samma ställe. Kände verkligen paniken komma krypande när vi va på väg ner till alhagen där alla stog. Usch vad jag hatar den känslan.. Va sjukt nära på att vända om och gå hem igen, men stannade kvar där för min älsklings skull, vill inte att han heller ska må piss för att vi inte hade kunnat träffas på lördag. Aja sen skulle man gå den där jävla banan på 6,3km, igenom kohagar och i skogen och fan vet allt. Tog 1 timme och 40 minuter så dom ljög nog rätt hårt om att den bara va 6km! Fick iaf skjuts hem som tur va, är helt slut i hela kroppen och huvudet. Men här blir det ingen lugn och ro för måste ner till umo med Emma om en stund också, längtar tills ikväll när jag kan lägga mig i sängen och sova!

Haha min lilla surpuppa!
Saknar dig massa mycket, och önskar verkligen att du kunde komma hit och göra mig på så där bra humör igen som bara du kan! Älskar dig mest utav allt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: