awesomebitch

2012-05-14
22:50:04

...

Kul att de inte är Någon som tar en på allvar när man säger att man mår dåligt, att alla gör saker som får en att må ännu sämre. Allt jag vill, de är att få träffa min pojkvän, att för en liten stund få trygghet och må bättre. Vill även att folk ska förstå mig när jag säger att jag inte orkar, jag vill inte bli den där personen som bryter ihop för minsta lilla igen för att ingen lyssnade ordentligt.
Ingen kan få mig att må så bra som han kan, ingenting kan göra mig lyckligare än att få känna tryggheten i hans famn. Är ju INGEN som förstår det...

Åhhhh. så trött på allt,
önskar att jag kunde packa mina grejer och dra nånstans långt bort.


Älskar dig med hela mitt hjärta, tills den dagen det slutar slå. ♥
Du betyder allt för mig.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: