awesomebitch

2012-03-29
15:32:44

Torsdag.

Hellu. Torsdag idag, betyder alltså skoldag. Försov mig imorses dock, men som tur va började jag inte förrän tjugo över åtta, så åkte med bussen härifrån åtta över, kom en minut sent till lektionen men det spelar ju ingen roll. Torsdag innebär också nästan fem timmar håltimma, då drog jag Emi och Emma till donken, köpte kaffe latte och chokladmuffins. Tog med en ballong också haha ;) Trevliga tjejer detta! Sen har det inte hänt så mycket mer direkt. Ska strax hoppa in i duschen tänkte jag, sen kommer älskling hit så vi ska åka hem till hans mormor och chillaxa där. Sen hem ikväll och kolla på big brother som vanligt, helt okej dag!

Satte oss ute i solen först men det blåste för mycket så fick sätta oss inne :/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: