awesomebitch

2012-03-28
16:13:42

slappslapp

Har precis kommit hem, ska åka iväg om en liten stund igen. Blir att hälsa på mattes mamma i götene som vi alltid gör på onsdagar. Magsjuka här hemma, så hade ingen lust att åka hem direkt efter skolan som jag slutade halv tre, så jag och Emi ströga runt med bussen upp till krontorp. När jag sedan plingade för att hoppa av nere vid mig så stannade busschauffören och släppte in dom som skulle gå på bussen, men öppnade aldrig dörrarna åt mig. Trots att jag ropa och vinka, och jag såg att han kollade på mig i sin backspegel där i fram.. Så fick åka ner till stationen, kliva av och hoppa på nästa buss. Haha så vi åkte upp till krontorp igen en sväng! :) trevligt trevligt. Var på Ullared i helgen btw, fick med mig smått och gott hem, sen tog en sväng på stan igår med syster och Emi, sen kom matte också. Avslutade vår lilla shoppingrunda (köpte bara underkläder och hårsnoddar) med pizza. Trevlig dag det med :)

Har inte så mycket mer på hjärtat för tillfället så vi hörs någon annan dag ;)

Ska bli otroligt skönt med påsklov nästa vecka.

Haha jag och syster på liseberg! Spara pengar och åka dit igen i sommar? :)


Kommentar:
#1: Nina

liseberg tycker jag absolut vi ska köra på i sommar igen! :)

2012-03-28 @ 23:04:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: