awesomebitch

2012-06-22
16:29:52

midsommar!
Då va de även midsommar, känns verkligen inte som det.
Skulle egentligen till Josse och fira det med kompisar, men det blev inställt. Så blir att åka och grilla med familjen, är ju mysigt de med faktiskt! :) Hittills på sommarlovet har jag varit hos Josse, chillat, träffat folk och festat, sånt man gör på sommarlov helt enkelt. Vad som hände resten av sommaren har jag ingen aning om, ska i alla fall försöka spara ihop pengar och ta mig till liseberg några gånger! :)
Har inte så mycket att säga, så jag avrundar här. ha en bra midsommar!
 
Älskade hello kitty, tröttnar aldrig ♥
Haha vad är midsommar utan alkohol? trodde nästan jag skulle bli heeelt utan där ett tag.
skämta bara.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: