awesomebitch

2012-07-24
03:02:46

saknar tiden förr, då allt va så mycket enklare.
Vet inte ens vad de är för mening att jag har en blogg egentligen, glömmer ju bort den hela tiden ändå. Kommer bara att tänka på den när jag har tusen tankar som snurrar runt i huvudet på mig, som nu. Senaste tiden har jag försökt undvika att tänka på saker som är jobbiga, så fort dom tankarna kommer upp stänger jag av och tänker på andra saker, lätta saker. Har alltid önskat mig en paus/stopp knapp för tankar, och nu när jag på något sätt har hittat den så inser jag att det inte funkar heller. Jag kommer inte framåt med mitt liv om jag inte vågar tänka på mina problem. Vet att jag måste göra det, ändå skjuter jag upp det hela tiden. Kommer förmodigen göra det igen så fort jag har skrivit klart här..
Det enda jag önskar mig just nu, de är att flytta till något eget, att lära mig ta hand om mig själv och mitt liv för en gångs skull utan att det ska gå ut över någon annan. Att sen därifrån kunna lösa resten också, även sånt som inte är lika viktigt men ändå behöver lösas.
Jag hoppas att man någon gång lär sig hitta trygghet hos sig själv, för jag har tappat den hos alla andra.
 
Knappt så jag vet vem jag själv är längre
 
 
Skulle göra vad som helst för att spola tillbaka tiden dit.
.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: