awesomebitch

2012-01-08
01:35:18

mys helg ♥

Älskling sover hos mig nu i helgen, så vi har kollat på film och tjockat oss med massa godis och dricka och bara haft det allmänt mysigt! Snart ska vi sätta på en till film, jurassic park 2, håller på att kolla på alla dom filmerna eftersom det var bra många år sen man såg dom hehe. Sen stoppa i oss ännu mer godis ;)

Tog ett bad förut också, och det är seriöst något fel på mig. Jag tål inte varmt vatten(?) brukar jämt bli lite yr och dåsig när jag badar varmt. Och förut när jag klev upp ur badkaret så gick jag antagligen upp för fort också för började svartna framför ögonen lite, ställde mig och luta huvudet mot handduken som hängde där och plötsligt vakna jag upp sittandes naken på golvet av att älskling frågade om jag svimmade.. Haha, första gången i hela mitt liv som jag gjorde det, kändes skumt :p Så har tagit alvedon nu och gosat ner mig i sängen iaf, får hoppas att jag inte får jätteont i huvudet sen bara! *håller tummarna*

Tack för att du finns ♥


Kommentar:
#1: Nina

Man blir lätt yr och dåsig om det är lite för varmt vatten. Har själv svimmat av i badkaret en gång, skulle resa mig upp och i nästa stund vaknar jag upp liggandes åt fel håll i badkaret :P blodtrycket faller när man reser sig för snabbt, så inget farligt iaf. hoppas du mår bättre snart. <3

2012-01-08 @ 02:57:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: