awesomebitch

2012-01-19
22:00:29

hejsaan

Va exakt en vecka sen jag skrev något sist, vet faktiskt inte vad jag gjort under den här veckan? Har ju självklart varit i skolan, har faktiskt inte varit så jobbigt att komma upp varje morgon nu! :) Ah juste har haft mens också, haha.. Så har nog fått pms-ryck på väldigt många och allt som har kommit ivägen. Men nu börjar jag bli snäll igen höhö. Idag har jag spenderat dagen med Matte, kollade på film osv som vanligt, och ska sova hos honom hela helgen. USCH VAD JAG SAKNAT DET! Så blir nog massa mys i helgen, dessutom ska jag skaffa mig en tatuering också ;) Den här gången en aning större än den lilla jag har på magen/höften, den kommer bli jättesöt!

sötnosen jag har nu haha!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: