awesomebitch

2012-01-26
15:54:00

hallåhej!

Tydligen seg här som vanligt, fortfarande massa annat att tänka på. Har vart tvungen att välja till gymnasiet och såna saker, blev väldigt stressigt med det faktiskt. Va helt hundra på att jag skulle välja vård och omsorg, sen fick jag och Emi vara med på det en dag på vadsbo, och de va en besvikelse, ingenting va som jag hade tänkt mig. Och jag känner själv att jag aldrig hade orkat att gå där, då är det inte ens värt att försöka. Efter många om och men så har jag i alla fall valt hotell och resturang nu, i töreboda som första hands val, för att komma ifrån lite. :) Ska dit och hälsa på nästa onsdag, så får vi se om det är något att ha. Annars så finns det ju en omvals period som tur är! Nog pratat om det. För tillfället så ligger jag i sängen, ovanligt? Nej inte direkt. Väntar på att maten ska bli färdig(fisk, omnomnom . fast usch) och att min underbara älskling ska komma hit, blir nog en mysig dag som alltid hehe :) och vi hörs någon annan dag !

Älsklings favorit tröja, uuuundra varför ;) haha.


Min andra tatuering, supernöjd över den! :)


saknar hur min kropp såg ut på den här bilden, håller på och går ner i vikt och jag har ingen aning om varför. Äter till och med mer än vad jag gjort innan. helt skumt!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: