awesomebitch

2012-01-09
03:20:06

ändrade planer

Insåg att jag inte hade kommit upp imorgon, så gör ett försök att dygna istället. Har älskling och emma med mig på msn så tillsammans ska vi klara det haha! Dock så är jag osäker på att emma klarar det, för nu har hon satt sig och kollat film och är inne på msn på mobilen istället. Jag själv sitter här och dunkar musik i mina mobil hörlurar, allt från fjortismusik till låtar om epatraktorer.. haha! Sen så kommer älskling hit så tidigt han får skjuts, så ska vi hålla oss sysselsatta med att kolla runt på stan och kanske hälsa på hans mormor så vi inte somnar. Då lär jag ju somna gött kvällen innan jag ska till skolan, perfekt! :)

Oh noo, nu förlora jag precis emma till drömmarnas värld.
Äeh together we can do it! right? right? YES!




Kommentar:
#1: Din älskling

klart vi klarar det! inga problem :D <3 älskar dig<3

2012-01-09 @ 03:24:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: