awesomebitch

2012-01-02
23:12:17

2 januari!

Min och älsklings 2-månaders dag! ♥
Så blind, så blind.. Du har alltid funnits där, alltid varit den som gjort mig glad när jag har behövt det. Så fort någonting gick fel vände jag mig till dig, för att jag ville höra dina råd, höra dina ord om att jag är bra som jag är. Längtade hela dagarna tills att du skulle logga in på fb, kollade till och med fb på mobilen var tionde minut ifall du hade svarat på privat meddelande kanske.. Ändå så fattade jag inte vad jag kände för dig egentligen Men sen när jag insåg vad jag kände började det hända saker, kommer ihåg första gången du pussade mig, hur jag gick hem leendes och helt pirrig i hela kroppen, och ärligt talat så blir jag fortfarande knäsvag när du kysser mig, kan inte sluta le åt hur underbar den känslan är. Nu har det varit du och jag i två månader, känns helt underbart. Du ska veta hur lycklig du gör mig jämt och ständigt. du är underbar! och du? Jag älskar dig med hela mitt hjärta och hela min själ

Dock så är de ju lite tråkigt att vi inte får sova över på den här dagen, kommer vi inte kunna göra när vi firar 3 månader heller. Känns lagom kul! Men vi har passat på att mysa nu under kvällen i alla fall, han blev inte hämtad förrän lite innan 10 så. bättre än inget :) Efter det satte jag mig vid datorn och tryckte i mig en halv kebabrulle haha, fyfan va gott det var! Nom nom nom! ♥

hahahahaha bara för att jag inte vill vara med på bild :')


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: