awesomebitch

2012-02-08
21:43:08

långhårig

Jag har gått och blivit långhårig! Fick löshår i födelsedagspresent av syster (Tack!) som passade jättebra, är riktigt nöjd med det faktiskt. Sen fick jag underbart fina rosor av älskling också, och dessutom har vi varit tillsammans i över tre månader nu! :) Så på den fronten är allting finfint. Dock så har jag börjat må konstigt.. Gått ner några kilo och det gör mig allmänt deprimerad, tycker redan att jag är för smal. Och jag äter precis som jag alltid gjort, om inte mer till och med. Så fattar inte vad som är problemet, vill ju gå upp!! Usch på det. Nej men annars rullar det väl på, måste det ju alltid göra. :p Imorgon är det torsdag, alltså skoldag, känns inte sådär jätteroligt att behöva gå upp innan sex redan men eftersom det tar 30-40 minuter för mig att gå till skolan också så är jag tvungen till det om jag ska hinna äta och sminka mig höhö.

Så ja.. Blir väl att tvätta bort smink nu, sen gosa ner mig i sängen framför en bra film som jag kan somna till, precis som alltid :) godnatt!

mupp.


Kommentarer:
#1: Nina

sv: tack systeryster! älskar dig också! ♥

2012-02-09 @ 00:50:11
#2: "Storasyrran"

Vad kul att du gillade håret! Du passar jättefint i det :)

2012-02-09 @ 20:35:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: