awesomebitch

2011-09-14
13:04:14

svammel

Han tog fram en nål och stack ett hål i bubblan jag levde i ett tag. Vill tillbaka in dit, vill tro att jag är bättre än såhär. Känner mig värdelös bara för en enda person, hans ord känns som slag i ansiktet. "Du borde ha sagt det innan de va försent, jag vill dela mitt liv med henne nu". Men det går bättre, har jag kommit över det en gång borde jag ju kunna det igen, right? Yes i can do it! Har insett att jag blivit rädd för att leva ensam igen, vill ha någon vid min sida som man kan älska. Kanske därför jag försöker gå tillbaka till någonting gammalt, för att jag vet att om de hade funkat hade jag varit trygg där.

Ska gå och duscha av mig alla tankar nu hehe,
sen blir det käk och sen möta syster på stan. ♥

mihi bild från spegelhuset på liseberg, saknar den dagen!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: