awesomebitch

2011-09-25
03:29:30

lördagnatt!

Känner mig lagom nykter och så nu ja, men känner för att skriva ändå eftersom att jag inte har varit så social på senaste tiden. Tro mig det tar lång tid att skriva rätt hähä. Men i alla fall, har varit ute vid kotorget (en parkering där alla "tuffa" killar kommer med sina bilar och dricker, i ett antal timmar nu. Träffade på en barndomskompis där så fastnade ett tag, även fast Meiia drog hem till mig tydligen. Så ringde och väckte henne för ca en halvtimme sen och sa att hon skulle kasta ut mina nycklar så att jag ens kom in överhuvudtaget. Men det var en sjukt trevlig kväll/natt kan jag säga! Nu ska jag iaf försöka sova, kommer antagligen däcka så fort jag blundar. Bjuder på några fina bilder från kvällen så länge ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: