awesomebitch

2011-09-04
15:47:19

liseberg!

Kan även berätta mer om Liseberg nu när jag orkar/har tid. Först utav allt när vi kom dit åkte vi lisebergsbanan, som en tradition. Jag va lite små nervös bara för att jag inte hade åkt den på några år hehe. Sen kommer jag inte ihåg exakt vilken ordning allt blev i, men vi åkte i alla fall hanghai, virvelvinden, kållerado, balder, kanonen, jukebox, uppskjutet och atmosfear.

flumride. jag va tvungen att sitta framför haha :p

haha blöta och glada?

balder!

ofc besökte vi spegelhuset också :)

Sprang på toaletten minst en gång i timmen gjorde vi med känns det som nu efteråt i alla fall. Speciellt innan atmosfear fastnade vi där inne ett tag haha.


Åkte atmosfear tre gånger i alla fall, och jag älskar den fortfarande! Va super härligt att åka den när det va mörkt ute, det gjorde vi de två sista gångerna. Man såg alla lampor som va tända över göteborg, skitfint! ih längtar verkligen tills nästa gång jag får åka den, den har blivit som en drog för mig heeeh.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: