awesomebitch

2011-09-02
15:32:50

Du är så nära, men ändå så långt ifrån.

Hellu! Har precis ätit en stor portion mat, kan säga att de behövdes. Sista timmarna innan jag åt gick jag halvdöd och släpade benen efter mig haha. Men nu är jag pigg och glad igen! Imorses gick jag till skolan med Simon, sen hade jag en lektion och slutade. Efter det har jag sprungit runt hela Mariestad med syster, känns det som i alla fall hehe. Och vet ni vart vi ska imorgon? ;) Jo vi ska till.. *trumvirvel* .. liseberg! Tredje gången för mig i år, härligt. Längtar speciellt till att åka AtmosFear. och balder. och kanonen. och flumride. och virvelvinden. okejdå, jag längtar till att åka alltihopa! Blir trevligt :)

Du är såå nära, några centimeter ifrån. Men samtidigt är du så långt bort ifrån den verklighet jag önskar mig, finns tydligen alltid något hinder på vägen.

naw gammal bild, för att jag älskar donken (a)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: