awesomebitch

2011-10-15
00:02:46

klagomaja

Mina dagar nu för tiden består utav att sova, gå i skolan och hänga nere på stan med kompisar. Eller okej där emellan så äter jag väl någonting också. Vet inte varför men har blivit otroligt trött senaste tiden, hjälper inte hur mycket jag än sover. slocknar så fort jag råkar blunda i en minut! Och dessutom har jag fått världens mensvärk (om de nu är de) som kommer och går, har aldrig haft så ont i magen. Känner att jag bara klagar på allting nu men det är ju så, ingen bra tid helt enkelt :p  Har lust att gå i ide och vänta på bättre tider..

lite sommarbilder nu när det börjar bli vinter!


Kommer aldrig glömma den här sommaren, den betydde så sjukt mycket. Har umgåtts med världens bästa folk som verkligen fick mig att må bra, dock så har nästan alla tappat kontakten nu? Gah, vill spola tillbaka tiden, göra om allting. Precis allting, så sjukt underbar var den.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: