awesomebitch

2011-11-14
21:02:41

today

Dagen började med att jag gick upp klockan sju när mitt alarm ringde, seg som fan och ville egentligen bara sova vidare. Men hade inget val, skolan som gäller! När jag väl kom till skolan 8.50 (skulle börjat 9.00) så va det inte en jävel där, satt där helt forever alone tills 9.20, då kom filip adde och krille och höll mig sällskap. Tydligen så hade vissa svenska uppsats, så vi va lediga fram tills historian klockan 13! Dålig stil att vi inte hade blivit informerade om de. Följde iaf med emma hem efter en stund, sen historia sen hem.

historia va inte nice, så då bjöd jag på mig själv lite.


This is how we work in our class ;) ne skoja.
och min luva spökar, fråga mig inte hur :o


Sen någon gång efter fem kom min älskling hit hähä. Underbart ♥
Synd bara att han aldrig kan stanna länge :(

Han hade roligt med en tuschpenna, haha...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: