awesomebitch

2011-11-07
22:05:53

life goes on

Nyss haft höstlov och så, bodde hos josse i skagersvik nästan hela veckan. Kändes bra att komma bort lite efter allting här hemma, men sen när jag väl kom hem insåg jag hur mycket jag hade saknat det också. Min säng t.ex, fyfan vilken härlig känsla att lägga sig i den ensam på kvällen! Hehe.. Idag har jag träffat min sötnos, mysmys. Och nu sitter jag och försöker läsa på till engelska-provet på fredag, men tycker att jag har läst tillräckligt. Får ju ändå inte poäng så who cares? :p Nej så ska man inte tänka men är ju sant.

Imorgon har jag sovmorgon (tro mig det behövs), men ska ändå gå och tvätta bort sminket, byta om och krypa ner under täcket strax, sova ut lite :')


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: