awesomebitch

2011-11-24
20:31:03

24 november

En månad kvar till julafton. Känns bara konstigt att det inte har kommit någon snö än, vill faktiskt ha det nu, mysigt när det lyser vitt ute på kvällarna ju. Är inte alls i vinter/jul stämning än, men det kommer väl :p

Ligger i sängen just nu och funderar lite, över allting bara, mitt liv liksom. Tänker på vilken underbar älskling jag har, som står ut med mig och mina raseriutbrott över minsta lilla. Vet inte vad det är för fel på mig nu för tiden, har fått stoora humörsvängningar. :/ Vill inte bli sur, men kan heller inte låta bli. Och när jag väl blir det så försöker jag verkligen att hålla det inom mig, men kan inte. Sen den där jävla ******, som aldrig försvinner, blir galen snart! Nej nu ska vi inte klaga, har ju som sagt en underbar älskling i alla fall hihi, och ett nystädat rum faktiskt! Känns bra :)

gillar mitt bruna hår :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: