awesomebitch

2011-05-01
22:39:23

underbar helg.

Valborg blev bäst! Jag trodde att de skulle bli en rätt tråkig valborg i år, som bestod av typ film & mys i sängen bara. (ta inte illa upp rikard, de är kul de med, men långtråkigt på valborg :o) Men vi va med Emma, Jocke och Joachim (även kallad chim från och med nu). Först grillade vi på deras majbrasa i trädgården, fast killarna busa mest runt haha. Sen satte sig Emma i en trästol, och jag i hennes knä, sen kom jocke och hoppa på oss så hela stolen gick sönder! Efter det låg jag och Emma och skrattade mitt på gräsmattan haha. Efter några cider som vi fick av jocke och chim bestämde vi oss för att knalla ner till "centrum" i byhålan, där de visade sig vara helt dött. Så vi tog våra cider och satte oss på en bänk bredvid kanalen. Lyssnade på musik och bara chillade. Sen vi två någon gång drog alla förutom Chim hem till Jocke och sov där. Först jag, emma och rikard i sängen. Sen blev det för varmt så vi öppnade fönstret och rikard tog soffan och jocke satte sig vid datorn. Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer eftersom jag sov, men jag vaknade iallafall i sängen med handen ut ur fönstret, skönt! :)

Sen idag blev det marknad med Rikard, köpte en jacka, en tunika, två parfymer och en töjning! JA jag har börjat töja! Har bara i 2mm nu, men ska ändå bara upp till 4mm så :) Efter han åkt hem va jag med malin en stund, sen melissa. Vi delade på en kebabpizza med strips, och en iskall cola till de. namnam.

Och imorgon är de skola igen som gäller, så ska faktiskt sova snart, blir nog inte så svårt efter att ha sovit rätt lite hela helgen&är seg i hela kroppen.
Så vi hörs när de händer något nytt spännande! ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: