awesomebitch

2011-05-05
17:37:21

töööj

Haha de är jättemånga som har klagat på mig för att jag har töjt öronen, eller fram tills igår hade jag bara i en. Men jag tycker själv att det är snyggt, och de är ju de som räknas, visst? :) Bara man inte har för stort så är det faktiskt fint tycker jag, så ska inte ha större än vad jag har nu. Har bara 2mm på en, och 4mm på den andra. Trodde det skulle göra ont att trycka i 4an men det gick faktiskt riktigt bra när jag gjorde det själv, sved bara till en gång i några sekunder sen va det inget mer, skönt! Fast vet inte hur det kommer att gå att ha på sig t.ex moppehjälm den närmsta tiden.. Sist gjorde de ont när jag tog av den, men det va väl bara för att jag fastna lite i den hehe.

Hur är allt annars då? De är i alla fall bra med mig! Saknar min älskling bara, men han kommer ju till mig imorgon så det är lugnt :') Ska antagligen va med Melissa om ett tag, vet inte vad vi ska göra för är jätteseg och trött idag med, hade nationella prov i matte, två olika. Det första gick bra, de andra va de sämre med, fattade typ ingenting. Men det hade tydligen inte så många gjort så. :)

Ska lägga mig och kolla på någon film ett tag nu så får vi se om jag och Melissa orkar hitta på något sen haha. bai!

Så ser de ut nu !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: