awesomebitch

2011-05-20
17:13:42

tidsfördriv

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2
Vad tycker du om kärlek? de beror ju på ;o
När kramade du någon sist? idag? :)
Saknar du någon speciell person? ja gör jag hela tiden.
Har du svårt för att bli kär? haha nej.
Är du singel? Nope ;) 
När fick du senast en komplimang? idag.

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: kanske :s fast nä tror inte de.
Hånglat med nån riktigt ful: Det har jag väl…
Hånglat med fler än 50 pers: nej inte vad jag vet
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
Gjort något riktigt dumt? vem har inte?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja
Åkt ambulans? ja fast inte när de handla om mig själv
Åkt polisbil? hahaha ja :(
Gjort nåt olagligt? vem har inte haha
Fått din mamma att gråta? ja :/
Slagit ner någon? inte så seriöst xd
Skämts över dina föräldrar? Ja haha
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart
Tar du droger? nej, usch
Dricker du? ja men inte så ofta :)
Vilka kläder sover du i? trosor
Vad hatar du verkligen? Hmm…svartsjuka…
Varit kär? Är fortfarande kär
Är du ensam nu? nej :)
Vill du gifta dig? tror de :o 
Vill du ha barn? ja, men skulle inte våga föda dom haha!?

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? jag själv (:
Såg dig gråta? malin tror jag.
Fick dig att gråta? ahdu
Du delade en dricka med? vetinte  
Du gick på bio med? simon
Skällde på dig?  yin ! HAHA
Sa någonting till dig och vad var det? rikard, "voff".

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? nejnej :)
Kramat någon? Yes
Pussat någon? jaa
Köpt någonting? mjau
Sjungit? ja haha
Saknat någon? ja

JAG HAR:
Digitalkamera? ja
Systemkamera? ja
Telefon på rummet? ´nej
Egen dator? ja
Könssjukdom? nej :p
Bra kompisar? Hahaaa inte alla iaf ;)


Kommentar:

checka frågestunden:



http://sarasmile.blogg.se/2011/may/fragestund.html

2011-05-26 @ 20:43:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: