awesomebitch

2011-05-07
15:50:22

Ta åt dig.

Jag vet att du kommer att läsa det här förr eller senare, så ta åt dig, för du vet också vem du är. 10 februari, kommer du ihåg den dagen? Kallt, snöigt, jag kom till tuna? Redan då föll jag för ditt vackra leende, dina ögon och bara hela din personlighet. Och alla hjärtans dag, den va helt underbar. Sen gick allt för fort och jag blev rädd och backade undan.  Jag trodde jag blev kär i en annan, försökte, men insåg hur mycket jag saknade dig hela tiden. Varje gång jag kramade om honom, tänkte jag på hur det kändes med dig, och undrade hur det skulle kännas då. Sen när jag väl gjorde slut med honom, för att det inte va rätt. Så fanns du där, och jag föll Igen. Första dagen ute på snapen, när båda va så osäkra, men känslan av din hand i min, den är underbar! Sen alla stunder vi har haft tillsammans, de känns som om att allt annat har försvunnit, och att det alltid har varit vi två. Känslan jag hade av att veta att du va min, och att du älskade mig, den gjorde mig så sjukt lycklig. Även fast mitt liv är skit, så kunde jag se mig igenom det, kunde se ljuset. Nu känns allt hopplöst igen, utan dig vid min sida klarar jag mig inte. Jag föll för en ängel, och jag vill verkligen inte mista den vackraste och underbaraste person som finns på denna jord. Jag älskar dig, och jag menar det verkligen. När du håller om mig känner jag mig trygg, när du sa att du alltid finns för mig, så litade jag på de. Jag litade på dig, den första människan jag litat på, på väldigt väldigt länge. Och jag skulle kunna förlåta dig för vad som helst, jag skulle kunna gräva min egna grav för din skull. För så här har jag aldrig känt för någon förut, den kärleken jag känner är obeskrivlig. Så snälla, tänk på vad du gör. Tänk på hur det kan bli, så som det har varit innan fast bättre. För vi kan göra det till något väldigt fint som faktiskt håller. Ett misstag här och där, de är inte en så stor sak egentligen. Jag vet att jag varit väldigt dum, jag har haft en dålig vecka, och låtit mitt humör gå ut över dig. Men du vet ju själv att jag inte är sån egentligen, jag har bara haft en dålig vecka? Precis som om att du hade en dålig dag. Och att allt blivit som de blivit. Innan vi blev tillsammans, så visste jag varken ut eller in, jag visste inte hur länge det skulle hålla, och tydligen inte länge? Men nu vet jag i alla fall att det bara är dig jag vill ha, de är dig jag vill dela mitt liv med, de är dig jag älskar mer än allt annat. Ingen har fått mig att gråta så som du fått mig att göra igår och idag. Helt seriöst, jag borde vara uttorkad på tårar, men det kommer bara mer och mer. Till och med nu när jag skriver! Asså åh, snälla förstå. Jag vill verkligen kunna rätta till alling, vill visa att jag är den person du föll för. Vill iallafall ge allt ett till försök, skiter de sig så är de så, men jag vill i alla fall inte ge upp utan att ha försökt.
Nu har jag skrivit halva bibeln känns de som,
förlåt, jag va tvungen att få ut mina känslor :/


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: