awesomebitch

2011-05-17
22:48:01

lalala hatar att skriva rubriker

Kort uppdatering bara för folk som är intresserade ;)
Idag har jag varit på cp humör igen, men de vände sen till slut. Så de senaste timmarna har jag varit cp glad istället, bara massa trött. Som vanligt va de skola haha, hade ett "prov" i so, och för en gångs skulle kände jag att de gick bra faktiskt ! Tänkte nästan ge upp innan jag fick pappret men sen så fort jag fått de så flöt de bara på allting. Sen har vi fått ett joobbigt tema arbete i matte, men de gick också superbra idag, jag och oskar hjälps åt, även fast vi blir irriterade på varandra hela tiden för att vi inte tänker likadant haha!
Imorgon ska jag träffa min älskling, känns som om att de va tusen år sen sist, längtar verkligen, så därför ska jag sova snart (iaf lägga mig) så tiden går fortare. :)

Juste igår så klippte jag mig också, mycket kortare än innan. Men tycker ändå det blev bra, fint och skönt när det är varmt ute. och nu kommer de ju växa fortare och mer också ! :D


Sen idag har jag varit med Melissa också, som vanligt satt vi och snacka om allt och inget, och skrattade åt helt onödiga saker haha. Sen chillade vi i min säng med musik :') och tog massa fula bilder + spela in videosar haha.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: