awesomebitch

2011-05-03
20:35:04

Jag kan om jag vill, och jag vill så jag kan.

Redan tisdag kväll, va ju nyss söndag? Både igår och idag har jag varit på Alla mina lektioner! Känner mig stolt, va ett tag sen om man säger så. Slumrade till lite på dom två sista lektionerna idag (bara i några minuter men ändå) men annars har det gått bra. Sen idag åkte jag och Johanna iväg och åt pizza, eller jag höll henne sällskap bara eftersom jag precis hade ätit. Då somnade jag helt plötsligt på pizzerian, lite läskigt.. Så ikväll ska jag lägga mig hyftsat tidigt även fast jag har sovmorgon imorn :)

Nu har jag rätt grymt tråkigt, fast ändå så är de skönt. Ligger i sängen och lyssnar på musik på telefonen ( j**la k** h*lv***s spotify !! ) och tar bilder på mig själv med min cam på datorn haha!
Jag och min tvilling.


Kommentar:
#1: EMMAS

fin blogg :D

2011-05-05 @ 18:33:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: