awesomebitch

2011-05-18
22:33:30

I love you so much.

Sjukt underbar dag. Imorses va jag lite smågrinig för att jag inte hade några cigg, men tiggde till mig några utav folk i skolan haha. Sen kom älskling till skolan och väntade på mig, efter det drog vi hem till mig en stund, sen tog vi bussen ner till stan, va sjukt länge sen jag åkte buss i stan :o.. Där köpte jag i alla fall hårfärg, torrschampo och en limpa pioner. Vi hittade två små muppar på stan också, ida och kevin. Haha rätt kul att va med dom faktiskt. Efter stan gick vi hem och la oss i min säng, mys! Halvsov nästan för att jag låg och njöt av att känna hans värme, lukt och närhet. Så underbart så det finns inga ord för det, hela dagen va bäst! ♥

Sen när han hade åkt hem träffade jag simon och han stämde min gitarr + gav mig lite tips hur det går lättare eftersom jag suger på att lyckas hålla in rätt strängar utan att släppa en. Så imorgon ska jag öva öva öva, för jag Vill verkligen lära mig och bli bra på de :)

Känner mig trött så ska nog sova om en stund i alla fall, även fast jag inte behöver gå upp tjugo över sex som vanligt, kan ju vara skönt att vara utvilad för en gångs skull !

tuff bild, lekte tydligen med photoshop för några år sen.


Kommentar:
#1: Rikard

JAG ÄLSKAR DIG<3

2011-05-19 @ 15:05:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: