awesomebitch

2011-05-19
17:48:24

hemskt!

Jag måste bara ta upp något om Kissie nu, alla vet ju att förr så redigerade hon alltid sina bilder till att bli smalare, för att hon själv va helt normal/lite små mullig. Kolla på den här bilden, på den här kroppen. Jag hoppas verkligen på att den här bilden är photoshopad! Och så mycket smalare kan man inte photoshopa sig när man sitter på det viset. Och hon går ju på massa olika dieter, tränar och har sig (antagligen käkar bantningspiller också), så de är ju så hon ser ut nu för tiden. Allvarligt talat, hur mår hon? Tycker hon att det är snyggt att vara så smal med så stora silikontuttar? Jag tycker det ser förfärligt ut. Visst när jag kom in i tonåren och va osäker på mig själv ville jag också va smalare osvosv. Men inte SÅ smal, det är verkligen inte fint :(
Tjejer ska ha fett på kroppen, man ska ha former, så är de bara !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: