awesomebitch

2011-05-12
12:10:18

hej-kom-och-hjälp-mig

Helluh!
Idag är de torsdag = skola. Dock så blev de en kort skoldag, slutade kvart i elva. För våran so lärare hade inte fixat någon vikarie och efter de har vi hål till ungefär ett, och då ska jag vara hos tandläkaren så blir ingen mer skola idag ! Skönt de för jag har världens mensvärk + ont i svanskotan fortfarande sen jag slog i den i måndags, är de normalt att ha ont, verkligen jätteont, så länge? Ibland kan jag ju knappt resa mig upp när jag sitter :s  Aja i alla fall, älskling kommer hit om en stund eftersom han ska med mig till tandläkaren. Vågar inte gå själv, har aldrig gått dit själv heller haha! Usch fy och blä dom ska laga NÅGRA tänder, vet inte ens hur många, är jättenervös. Sist fick jag ingen bedövning ens fast att jag ville ha de, och om jag får bedövning så är jag ändå rädd för sprutan, vilka problem man kan ha...
Sen så är jag fortfarande trött eftersom jag gått upp klockan sex två dagar i rad, igår va jag i Karlstad, sjukt underbart kul! lägger upp bilder någon dag när jag orkar :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: