awesomebitch

2011-05-19
22:48:09

gitarr ♥
Borde lägga mig och sova egentligen, men är inte trött. Får väl gå ut på balkongen och ta en cigg sen krypa ner i alla fall och smsa tills jag somnar ifrån som jag brukar göra.  Dagen va helt okej tills en person förstörde mitt humör totalt. Va ju ingen skola, så när jag hade ätit frukost, gjort mig i ordning osv så gick jag hem till simon och provade hans gitarr. Sen gick vi på en promenad och jag blåste såpbubblor haha. Sen efter det mötte jag upp syster, handlade, sen färgade hon mitt hår. Efter det kom Melissa, och vi chillade bara. Simon va med hemma hos mig på kvällen också, så satt vi och spelade gitarr medans melissa satt vid datorn. Haha nu vet jag varför jag inte kan spela gitarr, för jag kan verkligen inte ta ett D, har försökt hela dagen, men lyckas alltid släppa den understa strängen eller komma emot den med andra fingret :s
Men simon lärde mig lite kul saker utan ackord haha, rätt kul faktiskt !

Mina drömgitarrer haha (a)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: