awesomebitch

2011-06-08
17:54:40

hej och hå

Är fortfarande sjuk, men tror nog att det är på bättringsvägen nu, har inte varit täppt i näsan på två dagar och har inte ont i halsen längre. Plus att jag dessutom kan vara i solen nu utan att det känns som om att hjärnan kokar, tummen upp för det! Har stannat hemma från skolan i två dagar, för att försöka vila och bli bättre. Tror faktiskt att det har hjälpt lite i alla fall, men imorgon ska jag dit. Blir kul att träffa alla igen, är ju en hel vecka sen jag såg mina små busungar i skolan!

För övrigt så har senaste veckan varit si så där, har varit sjuk och som pricken över i:t så har det varit mycket bråk,gråt&besvikelser. Men nu är allt bra, och det är så otroligt underbart skönt!

Du är mitt allt, hela mitt liv. ♥


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: