awesomebitch

2011-07-28
16:04:45

vissa dagar är sämre än andra.

Har ingen lust för att göra någonting idag, är inte på humör för att vara glad och sprallig som jag brukar. Va nere på stan en sväng förut och träffade Johanna Emma och Jesper, sen gick jag hem för att äta. Nu ligger jag i sängen framför datorn och väntar på att Meiia ska komma hit. Tydligen så ska vi träffa Adam, Viktor och Cassi för att följa med dom ner till pizzerian och va sociala medans dom äter, segt! Dessutom är jag på dåligt humör för att jag inte har någon mobil laddare till samsungen jag använder nu, så måste ladda den via usb-sladden till datorn hela tiden och då håller knappt batteriet i några timmar ens.. Aja ska sluta klaga nu då blir man bara på ännu sämre humör, ska sätta på någon film en liten stund tror jag. vi hörs!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: