awesomebitch

2011-07-01
23:31:05

Vem kan stoppa oss när vi rullar fram..

Har inte alls haft tid att skriva här, varit full rulle hittills på sommarlovet. Knappt varit hemma någonting ens så har ju inte ens haft tillgång till dator så länge att jag kan sätta mig ner och skriva ett blogginlägg!

Först var vi ju på kusten i fem dagar, det va helt underbart! Känslan av att se dom utsikterna går inte att beskriva, kändes helt magiskt. Att det ens kan finnas så fina ställen i tråkiga sverige? Hade det super roligt och trevligt där borta med familjen, har tänkt att lägga upp ett eget inlägg om det när jag har tid (har inte ens hunnit föra över mina bilder från kameran till datorn).

Lånar Ninas bild så länge.


Enda sen första dagen jag kom hem har jag varit med kompisar hela tiden, vi har badat, solat, åkt moppe, spelat tv-spel och hittat på massor hela tiden. Hittills har jag hunnit umgås med Meiia, Ida, Kevin, Didde, Adam, Cassi, Viktor, Krille, Linus, Danne, Pontus, Ricky ( som hälsar på här från göteborg:D ), Isak och två laxåbor haha. Så har inte haft tid till att göra något annat. Kände att jag behövde vara hemma inatt och vara ensam ett tag & få vila lite för en gångs skull :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: