awesomebitch

2011-07-15
15:02:09

.

Vet inte vad jag ska skriva egentligen, känner mig helt förvirrad och borta i huvudet idag. Massa tankar som vanligt, jag är ju glad och mår bra varför är jag då så förvirrad hela tiden? Hmm. aja. Jag meiia adam viktor och cassi va på liseberg i onsdags, de va helt underbart! Åkte atmosfear också och tro mig, de finns ingen skönare känsla! Så himla underbar va den, hann dock bara åka den två gånger hehe.. Dagen där va den bästa på väldigt länge, sjukt hur dom 4 kan göra mig så himla glad, få mig att sluta tänka på all skit. Ni är guld värda ♥
Och sen har jag och Meiia träffat tony och matte några gånger, haha så sköna grabbar! Sen igår va tony och meiia hemma hos mig, mys hihi.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: