awesomebitch

2011-01-24
17:15:40

tyck om dig själv.

Självförtroende är något som de flesta tonåringar har svårt med, det hade jag med för ca ett år sen. Men nu har det växt något otroligt. Jag tycker själv att jag är en smart söt tjej som är trevlig lojal och faktiskt bra på mycket bara jag hittar orken till det. Jag bjuder på mig själv framför mina kompisar, vågar göra mig själv till åtlöje för att få andra att skratta.

Och man mår så mycket bättre om man tycker bra om sig själv, man vågar ta för sig mer och trivs i andras sällskap. Man behöver inte vara nervös och tro att andra skrattar åt en. Som sagt, av egen erfarenhet vet jag hur viktigt det faktiskt är. Tänk på att varje människa är unik, utan er vore världen inte som den är.

"Jag kan om jag vill, och jag Vill så jag Kan"


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: