awesomebitch

2011-02-24
22:14:46

Västerhöjd.

Idag va jag och Emma på gymnasiebesök i skövde hela dagen, på Västerhöjdsgymnasiet! Först när vi kom dit va jag jätte nervös över att komma in på en ny stor skola, med över 1000 elever som skulle stirra. Vi fick vara med en klass hela dagen, som gick på mediaprogrammet, eftersom det är vad jag har sökt in på. Va väldigt intressant att vara med på alla olika sorters medialektioner! :)

Min uppfattning om skolan va bara positiv.
Det fanns elever av alla "raser". Ingen dömde någon för klädstil, musiksmak, ursprung eller liknande! Det berättade även den klassen vi va i, att om vi så vill gå runt i skolan i mjukiskläder, osminkade och håret och alla håll, så skulle ingen kolla snett eller ens lägga märke till det :)

De lärarna vi träffade idag va alla trevliga och skojade mycket, och lektions salarna va ljusa och fräscha. De hade även bra utrustning just på media, som t.ex biosalong, studio, radiostudio osv!

Hoppas verkligen på att jag kommer in där tills hösten, va en helt perfekt skola ju :)


Kommentar:

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-10 @ 13:40:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: